Ingenting slår en löprunda

Jag har varit ute på en löprunda! Helt underbart!!!
har inte kunnat springa på evigheter på grund av mina inflammerade benhinnor. Men idag - idag bestämde jag mig för att se om de höll.. Och ja, det gick!
Crosstrainer är riktigt bra som komplement då man är skadad, men det finns verkligen INGENTING som slår en riktig löprunda i frisk kylig luft. Jag var lycklig.
Skulle bara springa ca 20 minuter hade jag bestämt innan, eftersom jag inte ville påfresta benhinnorna för mycket... men det blev 40min.. får jag betala för det?? Jag vet inte, men det får vara värt det i sånna fall.

Nu är jag extramycket lycklig.
Mycket att göra nu. Men ser mig själv på andra sidan! Då när man är stolt, nöjd och jävligt bra för att man har fixat allt! (nu kommer MarkusA undra vad jag har läst för bok den här gången)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0