IK

Internationella kvinnodagen.
Gör det någon skillnad?
Man kan hoppas...

Hur har jag firat?
- Skruvat fast mitt cykelstyre * 2 (händig som en kar - eller kvinnor kan!?)
- Läst om Cerebral Pares i en engelsk bok och kom helt plötsligt på att det inte ens var svårt eller ansträngande. Jävligt bra för att vara Therese!
- Varit på gymmet med Johan och slagit pers i hantelpress och mosat biceps genom excentrisk träning.
- Varit ute på långpromenad runt Linköping - typ - i ett jäkla tempo!
- Sökt sommarkurser
- Varit glad åt Bellis! Grymt bra jobbat sys! Du gör storasyster stolt!

En bra start på veckan.
Fan vad stark jag kände mig idag - då blir jag glad!
men jävlar - att vi inte körde "nattpasset" johan. Mina ögon lider av abstinens.


Den du!


Kommentarer
Postat av: Proppen

ÄR DE JAS GRIPEN JAG SER!?!??!!

2010-03-09 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0