Axelproblematik!

säger som Sofie: Vilken dag!
Jag har shoppat!!!! Förstår ni vilken lycka det är.. Var typ hundra tusen år sedan jag betalade för annat än hyra, gymmet, telefonräkning, el, tv-licens och mat..

Det blev två linnen, leggins, ett jävligt snyggt armband som jag älskade och en jeansjacka. Inte så värst mycket till storshopping - men nya kläder!!
På tal om jeansjacka.. haha, mina axlar. Jag har nog biffat på mig lite trots allt.. Herregud. Trodde jag skulle spräcka sömmen på den första jackan jag provade. Var inte alls så att den var för liten egentligen.. Men runt axlarna.. Där var det minst sagt tajt.. Hm, jag undrar hur detta problem kommer se ut om ca ett år.. Herravdelningen?

Har varit ute på en 80min lång promenad i ett jäkla tempo. Sen mosade jag magen här hemma..
Vilodag?! Söndag.. Imorgon blir det nog en löprunda..
Sen pepp! Jävlar! Imorgon - Suntrip!

Jag blir glad när så många runt omkring mig verkar må så bra. Det gör mig lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0