Not I...

Darling who needs love?
who needs a heaven up above?
who needs the clouds in the sky?
Not I...
Darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment of a telephone call?
Not I, no I don't need that att all...
Not I...



Just nu känner jag mig överkörd av en långtradare.. Och inte nog med det. Långtradaren har först kört över mig, mosat mig mot marken och sedan backat tillbaka och parkerat över mina tillplattade kroppsdelar. Sedan har han ytterligare en gång låtit de tunga däcken köra över mig...
Så mycket människa känner jag mig nu..

Jag blir så fruktansvärt besviken på mig själv! Varför på mig själv? Vad har jag gjort egentligen? Jag är bara så jäkla blind, så naiv och så jävla korkad.

Hur löser jag det här?
Jag vet svaret - träning, träning, träning, träning..
stäng av


Någonstans i bakhuvudet ekar det ord som jag tror att jag behöver höra just nu.
Ord från någon som jag känner förtroende för.
"Du förtjänar bara det bästa"

Kommentarer
Postat av: Linda

Therese.. för fasiken. Du är en av de starkaste människorna jag känner både fysiskt och psykiskt. Vad gör man när man möter motgångar? Jo man står kvar med båda fötterna på marken med huvudet högt och kämpar på tills du vaknar en dag och känner att du inte ens bryr dig längre.. Och jag tror att du kommer vakna med den känslan rätt så snart! <3

2010-06-30 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0