I brist på annat

Ryggmärgsbråck är TRÅKIGT!

Solar hellre. Så nu är jag röd...
Morgonpromenaden var underbar.
Jag låg och väntade på att klockan skulle bli 5 så att jag fick ge mig ut.. Somnade kanske två och vaknade halv fyra.. men tänkte att jag är allt bra sjuk i huvudet om jag går ut och går nu.. Så låg snällt och väntade ut klockans tickande...

Nu blir det möte med valberedningen.
Sen gym.
Tänker i alla fall på att jag BORDE plugga.

Har nostalgi-musik på högsta volym.. Glenmark/Eriksson/Strömstedt.. Det gör mig underbart glad!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är inte klok, pigg kl 4 på morgonen?!? =S Du är galen kvinna! Jag saknar dig, kom förbi irret och plugga imorrn!! =D

2010-06-03 @ 23:33:33
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0