Flyger och far!

Tillbaka igen.
I etern och i Linkan.

Systrarna har tagit studenten. Lyckat firande blev det. Några rörda tårar från storasyster också.
Så underbart overkligt att syrrorna blivit så stora (och jag så gammal)

Har haft riktigt fina dagar i Hallsta/västerås/kolbäck. Åker runt som en liten vetting mellan olika städer. En snabbvisit i Linkan nu för upprop och gym, sen hem till hallsta på torsdag igen för att fira min födelsedag.
Jag hoppas på fint väder - vill spela beach!

Idag tar jag upp min juridikkarriär.
Efter uppropet till sommarkursen i "grundkurs i juridik" blir det ett jäkligt svettigt pass på gymmet.
5 dagar utan träning har nästan dödat mig, så löprundan imorse var U N D E R B A R!!!
På gymmet i kväll ska jag förstöra varenda muskelcell i Bröst/Biceps/axlar på 6 rep.. Och jag längtar som en galning!


Du gör mig riktigt, riktigt glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0