En sommar...

Gårdagens långa träningspass avslutades med att sitta på en filt med det bästa SG-folket.
Jag gillar er skarpt!

Sen bestämde jag mig för att det blir Oskarshamn för en helg i sommar.
Latitud 57.
Jag är pepp!! Hälsa på Sofie och Jill på hemmaplan!
OCH det ska drägglas nå oerhört åt Stenmarck!! Eller hur sofie?

sommaren ser faktiskt ut att bli lovande även om det inte är mycket inplanerat..

- tvådagars studentfirande för systras!
- en 22:a födesedag på självaste kronprinsessans födelsedag
- midsommar på min hemmaplan
- latitud 57 i Oskarshamn
- WINNERBÄCK i Linköping
- Winnerbäck i Strömsholm?
- Juridikplugg

i övrigt är det öppet för förslag!




Kommentarer
Postat av: sofie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA/ proppen

2010-06-05 @ 18:17:23
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/
Postat av: Fuckface

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa! förstår du hur bäst och totalt galet det kommer bli tess!!! värre än utsikten, hahahaha

2010-06-05 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0