Berest kvinna

Om en timme bär det av mot hallsta - IGEN!
Jävlar vad jag flänger och far.
Linda vill kalla mig "berest"..

Så på tre dagar i Linkan har det hunnits med tre gympass och en löprunda samt några inlinesvändor. Effektivt.
Men jäklar vad jag ogillar att springa när det är varmt. Tackar vet jag tidiga morgnar..

Helg: midsommar, midssommardagen - WQ
Favorit i repris Julia och Linda?
Jag är på - som fasiken!

Jag är sugen på rödvin!

 

Troligen har inte hörseln förbättrats till denna helg..
Så var redo med tratten!!!

 

haha, så underbart kul!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

du är berest min vän ;D taaack för en skojig kväll! ha så kul ihelgen! Kraaam

2010-06-29 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0