Avklarat!

Vaknade av värmeslag i lägenheten. Jag ogillar värme på morgonen skarpt. Det är en anledning till att jag helst kliver upp klockan 05.00.. Då är det hyffsat svalt. Men inte nu..

Körde ben igår. så är totalt söndermosad. Löprundan imorse ställdes in..

Skriftliga tentan är godkänd! (SG: kolla it's)
Termin 4 - check!
Nu har jag gjort två år på sjukgymnastutbildningen utan någon omtenta. Jag är stolt!
endast ett år kvar.. Läskig tanke..

Sliter på med lagboken uppslagen. JÄVLAR vad text! Men det är riktigt intressant.
SG-kompisar, vet ni? PBL finns inte på juridikkursen. Man får INSTUDERINGSFRÅGOR efter varje föreläsning. Förstår ni?? jag är i himmelriket. Har inte fått instuderingsfrågor sedan Anders gav oss de på samhällslektionerna på gymnasiet. Jag har saknat dessa instuderingsfrågor.. (eftersom jag inte har någon annan studieteknik än att göra frågor på precis allt)

Nu blir det gym, avtalsrättsföreläsning och sedan tåg mot Kolbäck/Hallsta för lite födelsedagsfirande på lördag...
22 år - hujedamig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0