Uträttat

Har hunnit med lite i Hallsta/Västerås.

- Mickis och jag vann över ex.idrottsläraren i beachvolley.
- Morgonpromenader längs mälaren
- Arbetat som slussvakt, och blivit ihågkommen som "hon som pekar med hela handen"
- Varit på bio med Bella och kusinerna. Lyckades även riva nästintill hela biografen!
- Suttit på balkongen i sommarnatten och skrattat tillsammans med älskade mor ända tills vi fick en tillsägelse om att vara tysta.

Jag gillar det!

Ikväll stundar favorit i repris med Linda, Julia och Englund.
Fint tjejer!
Jag har längtat så efter denna helg...
Det kan inte bli annat än bra..

Jag vill alltid ha sommar..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kan inte finnas något bättre än sommaren...

2010-07-25 @ 16:41:06
URL: http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Stefan

mm, det var en tung förlust...

2010-07-26 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0