Hälsa eller enbart mani?

Du fick mig att fundera...

Dagens träning:
Morgonpromenad (9,8km) - 80 min
Gym (Bröst/biceps/axlar) - 80 min
Inlines (12km) - 44 min

Totalt: 3 timmar, 24 minuter..

Jag funderar..
Jag funderar på om detta är ambitiöst eller maniskt?
Är detta vad jag tycker är hälsa?

Jag vet inte.
Efter att ha tränat mer än tre timmar på en dag så känner jag fortfarande att jag kanske skulle ha hunnit med en promenad under lunchen..
Det där lilla lilla ordet som du skrev.. det fick mig att se saken från ett annat håll..

Vem är jag om jag åker på en skada/sjukdom?
Vad händer den dagen då jag inte kan träna såhär?

Det kanske är lite för mycket allt eller inget när det gäller mig och mitt förhållningssätt till saker.
Lite för mycket svart eller vitt..

(och nej, det är ingenting som stör mig just nu. Det är ingenting som får mig att må dåligt. Men det var bara en tanke som väcktes)


Kommentarer
Postat av: mike n

Fundera på vad man håller på med är alltid bra, dock inte för mycket. Ett bra tecken om man känner att det kanske håller på att spåra lite är i alla fall att man själv reflekterar över att det kanske inte är ett helt bra beteende. Det är det första men största steget.

2010-07-20 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0