man lär sig

Två dagar med utgång
Nya roliga människor
Besök av brudarna
Med andra ord - som ger helt nya ord...
Skratt
paparazzifotograf
en däckad man
"du tappade något"

sammanfattningsvis: helgen har varit bra, väldigt bra.

Dock skulle jag försöka få in lite "nytta" i denna helg också, så gav mig ut på en löprunda.
Första 10 minuterna flöt på riktigt bra och jag tänkte att det är ju inte alls så jobbigt att springa dagen efter man har varit ute och slarvat. Men sen drabbades jag antagligen av akut vätskebrist. Jag tog toalt slut på ett sätt som jag inte har upplevt på många år. Så nu har jag vätskat upp och ska ge löpningen en ny chans i veckan.
Benhinnorna håller - hoppas jag!

Tre dagar i Linköping sen blir det hemfärd mot Hallsta/Västerås.
Jag ser redan nu fram emot nästa helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0