Inget stopp

80 minuter morgonpromenad längs Stångån med strålande sol!
Jag gick och log och kände mig alldeles alldeles lycklig..
När jag nästan var hemma mötte jag en från personalen på gymmet.
"finns det inget stopp på dig?" blev hans kommentar..
Jag tar det som ett fint betyg!

Och nu måste jag berätta vilken underbart fin födelsedagspresent jag fick av jojo.

Nämligen denna:

Ja, hanteln.. den låg inte där innan (sjuk är jag, men inte så sjuk att jag brukar ha en hantel vid sängen)
Hanteln är i alla fall en väckarklocka.
När den ringer så måste man göra 30 repetitioner för att alarmet ska stängas av.
Jag älskar den där.. Helt klockren!
Kan man hitta en bättre present, mer anpassad åt mig?

Du känner mig vännen!


Kommentarer
Postat av: Lars Lagerbäck

In i Kaklet!

2010-07-22 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0