Gul sak som man äter efter träning

Utfall dödar! Men jag älskar träningsvärken..

Nu bär det av mot Hallsta/Västerås igen. Skönt att komma hem.
saknar familjen.
Sen stundar ju den hypade 24:e !!!
att vara taggad i två veckor inför en helg - det är farligt.
Får allt se vart och hur denna helg slutar...


Kort ihågkommande från helgens "med andra ord-spel"
Jag och Annie är i samma lag.
Jag får ett ord som jag ska förklara.

Jag: "Gul sak, en frukt, som många äter efter träning..."
Annie: "Va? Citron!!!"

Jag skulle så gärna vilja se en riktig discobyggare ta en redig tugga av en citron efter ett hårt bröst/biceps-pass!
Åh, snälla snälla.. Det skulle göra min dag - nej min vecka!

Annie, min vän, du är smartare än de flesta..
men grönsaker och frukter - det är helt enkelt inte din grej..
Men det gör dig bara ännu lättare att tycka om!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men man kanske ska klaga lite på förklaringen också? ;)

2010-07-21 @ 18:07:27
URL: http://baramikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0