Disciplin

Idag var jag inte alls sugen på träning.
Somnade på föreläsningen.
Somnade när jag kom hem.
Vaknade av åskan och regnet.
Fick lite hopp.
Brände av en film...

Sen åkte jag till gymmet i alla fall.
Och tack och lov för det.
Varför glömmer jag så lätt den där underbara känslan efter ett riktigt riktigt intensivt och svettigt pass.
Jag visste att det var ben som gällde idag, det gör mig alltid lite mindre motiverad.
Men jag testade något nytt. Körde 3-superset på ben. Jäklar. Hög puls och rikligt med mjölksyra i alla benmuskler.
Det var riktigt kul!

Benträning kanske är något att satsa på ändå...

Nu är jag trött..
har nog en liten släng av vätskebrist också.
Detta ska åtgärdas nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0