Beach-DM

Torka på uppdateringar.
Betyder inte att det inte är bra.
Allt är så fruktansvärt bra. Ja, det kan nog inte vara så mycket bättre...

Syrran och jag rodde hem en fin andraplacering i beach-DM.
För två veckor sedan undrade jag hur jag överhuvudtaget skulle orka mig igenom en hel match. Idag blev det sex stycken. Och ja, jag är nöjd!
Andrapriset blev en gratisbiljett till Qwarnfestivalen. Så det blir det!

Skum gårdag igår.
Mickis och jag kan ha räddat ett liv.
saker och ting får en att tänk på hur lite som behövs för att det skulle kunna vara över.
Läskigt..
Men som sagt: "vilka änglar ni är"
Och igår tror jag faktiskt att vi var det..

Plan: hallsta-linköping-hallsta-västerås-lördag-heby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0