Bästa helgen!

Vilken helg, vilken helg!

Oskarshamn, Jill, Sofie, Latitud!

Jag är lycklig i själen mina vänner..

Sol, hav, rödvin, musik, självförtroende-boost, 80km/h på 50väg, god mat, fina karlar, Stenmarck, Hoffmaestro, pratpratprat, skratt, bugg med mammor, öl med pappor, hoppande i sängar, småpojkar som tappades i backen, "jag orkar inte", Sunes sommar repliker till tusen, discobygg på bästa gymmet, oanständiga samtalsämnen, Spatciba, offoff - mitt första möte med O-hamns alkis... och så jäklarns mycket mer!

Gud vad jag tycker om er tjejer!
Jag kommer leva längde på denna helg..
Bättre kunde det inte ha blivit..

Kommentarer
Postat av: propp

Come back <3

2010-07-05 @ 22:16:01
Postat av: jill

jag vill ha meeeeeeeer!!!!! <3

2010-07-06 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0