Vet du vad internet är?

Vad har hänt?!
T4 har dragit igång. Jag känner mig motiverad.
C-uppsatsen ska börja planeras. Läskigt.
Igår fick jag en känsla - varför blev inte jag kille?! Hanna trodde till och med att jag skulle vara snygg!
sånt kan man fundera på.. (typ - här kan man ligga, här kan man ligga...)

Ikväll blir det sittning. Klassisk sjukgymnastsittning: ärtor & punsch. Fint!
stenhårt.
Sen ska jag använda helgen till att bli av med min förkylning.
Dags att få lite rutiner i mer än en vecka.

Skrattade gott till tv4 nyheterna igår. Det diskuterades om hur stort inflytande internet kommer ha i nästa valvaka.
Journalist intervjuar miljöpartiets språkrör Peter Eriksson:
journalist: Twittrar du?
Peter: nej det gör jag inte.
Journalist: Använder du facebook?
Peter: nej.
Journalist: Vet du vad internet är?
Peter: haha, ja det vet jag!

Lättroad?! Jag hade sjukt kul åt denna konversation i alla fall.

Sittning var det - overall på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0