Sälen - Hallsta - SJ - Linkan?

Hemkommen från Sälen.
Det var kallt..
Ruskigt kallt..
Jag höll på att dö på grund av att jag åkte vilse i längdspåret. Eller, dö och dö, jag hade nog kunna gjort om jag inte stakade på som en galning för att hålla värmen uppe och hitta rätt färg på "leden". Det blev en jäkla runda..

Nu är jag snart påväg hem till Linkan.
Till vännerna, till lägenheten, till campushallen, till tonfisken, till vardagen, till något som kommer bli så mycket bättre än vad det var senaste gången jag var hemma.. Nu är det nytt. Det börjar nu! Jag tror på det..

Jag har haft det underbart hemma. Har som vanligt inte hunnit träffa alla som jag borde eller ville.. men däremot har jag spenderat väldigt mycket tid med min familj. Det har givit massor. Rehab på alla möjliga plan..

Men nu saknar jag er i linkan. Det ska bli kul att träffa er imorgon.
Seminarium it is! Depression och sjukgymnastik - fina grejer!

Håll tummarna att SJ kör mig till Linkan.. man kan aldrig vara säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0