Jävla kub!

Klockan är numera 21.57.
Klockan 05.45 imorgon är det samling.
Avfärd till Idré
538,7 km ska vi åka...

Mina vänner: Jag har inte börjat packa än!!!
Jag har försökt lösa rubiks kub...
JAG BLIR GALEN!
jag är ologisk..

Igår var det T1:s tentafest. I den där jävla korridoren så låg en rubriks kub. Den uppehåll mig i ca 2h. Jag klarade den inte. Sen drömde jag om den där jävla kuben.. Och imorse när jag vaknade så var jag tvungen att åka ner på stan och köpa mig en egen kub. Så det är var jag har hållt på med hela dagen. och jag har inte löst det än. Fattar inte ens beskrivningarna och "tipsen" som finns. Är jag så jävla korkad?!
Tur att det kommer ta 8h att komma till Idre. Då kanske jag klarar den..
Helvete.
Nervsammanbrott..

Fan. Jag måste börja packa.
Gillar inte riktigt klockan just nu.
tid? - varför?!

Jag ser fram emot Idre. Det kommer bli grym!



Min kub kommer nog aldrig mer att se ut såhär...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0