Idre

Åh gud! Idre var GRYMT.
Jag har verkligen haft fyra UNDERBARA dagar med så sjukt mycket skratt.
Underbart väder i fredags, åkningen var fin och förbättrades ständigt.
Hökarängen blev det också!!!

Ordspråket för denna resa blev:
Passar inte pjäxan i skidan - då får man byta!

Afterski är fint
en av de roligaste utekvällarna.
Snöbrottning.
Kristet läger?! haha! eller vad säger du Jill?

kuben som inte blev löst.

en hel del "med andra ord spelades". Grymt många roliga beskrivningar.
Kristoffer fick ordet kalsong:
"nej, vad är det här?
okej, om man är flint på huvudet så är man... (kal)
och det här blir det när man sjunger... (sång)
och lägg ihop (kalsong)"

Annie: "haha, Kristo vet du inte vad kalsong är??"

Och antabus, det vet ju alla att det är en vetenskapsman..
Bra Therese!

Tack gänget som gjorde Idre till en sjukt kul resa.
Bästa bilen, bästa rummet!


Samling Irret klockan 05.45


Minnen från Peace&Love
Jag: Det ser ut som ett könsorgan i medsol
Martina: åh, det ser ut som en tallkotte i motljus


Utsikten från stugan


Jillen och Jag - Bästaste


Lunchdags


Bra Gustav!!


Jag & Markus!


Underbart


Grillad korv med bröd och rödvin är lyx!


haha, här inser Kristo vad Kalsong är!



Kaninen!


After Ski


After Ski


haha, jävla bönder!
Gustav och Tysken



Kommentarer
Postat av: jillen

hahaha, ååååh så bra! <3

2010-01-22 @ 12:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0