Ett skrämt ÖF

Åkte på en liten 24h släng av förkylning.
Så den kommer vara över imorgon.
Då ska jag ut och gå morgonpromenad i snöstorm!

Sen ny basgrupp.
Jag ska fan glänsa denna termin.
Sen handla (äntligen CSN - slut på svälten)
...och sen planera KÖRVfesten!

Ben/Vader ska mosas på kvällen.
Jag är taggad!

Idag skrämde jag ÖF i clinicums korridorer.
det var fruktansvärt kul!
jag fick två av dem att skrika och en av dem att le väldigt mycket.
(för den ovetande - ÖF är sjuksköterskornas överfadderi och de går runt och mascherar utan att röra en min)


Kommentarer
Postat av: hanna

det var klockrent att du skrämde dem hihihi

2010-01-26 @ 22:09:51
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0