Att skälla som en hund!

Idag har det varit lite smått bakis.
Huvudvärk och fysisk ålder närmare 85.

Flammanöppning igår.
Betyg: Mycket Väl Godkänt!
Jag hade en riktigt rolig kväll.
Syrran och Sandra gillade också flamman och Linköping.
Vi slutade kvällen med att gå ner på stan och käka fyllemat. (Tydligen ett måste för somliga västeråsare.)
Det var skumt folk ute.
En som bedömde Bellas ben..
En skum man som stod i ett hörn och skällde som en hund.
Och två skumma killar som går ut från Burger King för att sedan komma tillbaka och sätta sig vid oss och börja snacka.. Och sen bjuder in oss på "öl" hemma hos dem. Men nejtack!
sen blev det polissnack igen!

Tack alla för en trevlig kväll!

På måndag håller jag tummarna för dig min vän Paula. Hoppas hoppas!


Med stora fönster kan man göra mycket!


GE MIG!


Fina Sofie som kanin!


SG-dansen!


Ännu mer SG-dans!


SG:s bästa tjejer eller?!

Och kvällen slutade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0