Skratt i hjärtat

jag har absolut drabbats av för-vårkänslor. Jag har gått runt och småskrattat hela dagen. fast det har regnat, varit slaskigt och dimmigt.. Jag känner riktigt lycka!
Körde mitt första ryggpass på gymmet sen skadan. Det gick så enormt jäkla bra. Kunde dock inte köra alla övningar pga smärta, men jag använde min fantasi och fick ett riktigt riktigt bra rygg/tricpes-pass.

Jag är så enormt lycklig på gymmet!
Jag älskar det.
Utan det - vet inte vad.
Jag bara går runt och ler .. Typ som att jag är kär i gymmet.
Jag är fan dum i huvudet.
Men Johan kan bekräfta att det är precis såhär som jag är när jag är på gymmet..!
Sen kan man bli väldigt rörd över det också!

Förfesten och kravallen igår var tusen!
Fyfan vad kul jag hade..
Ja. det går fan ruskigt bra just nu.

Bara att fixa lite käk och sen iväg till JillPastill och sen på "50-årsfest" hos Louise. (25+25)

Hoppas att ni mår lika bra som jag.. annars så kan jag försöka dela med mig av alla mina lyckokänslor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0