ryggsmärtor, förkylning och kapitalvinst

Jag skriver det redan nu: Jag tänker klaga!

Fan, fan helvetes jävla skit.
Jag vill inte ha ont i ryggen längre
Jag blir pissförbannad på mig själv.

Sen har jag blivit förkyld - igen. Ont i halsen och trött som fan. Så vad gör man åt det? Jo, man vilar. Men, att vila är inte bra för ryggskottet. Så nu är ryggen sämre.

så förlåt. Nu tänker jag stänga in mig och lägga mig under en filt och VILA bort förkylningen och käka ipren mot ryggsmärtan. Punkt!
Tur att det är OS i alla fall..

Tur att det finns människor som får mig att skratta..
Har kasst med pengar just nu. Så mamma gav mig förslaget att ta ut lite från fonderna, som en buffert. Men jag vill inte röra fonderna eftersom kapitalvinsten räknas till årsinkomsten och således skulle mitt bostadsbridrag kunna påverkas.. Så berättade jag det för mamma..
Mamma: "vem har hittat på ngt så djävla dumt...."

haha! Störtskönt!

Ja - jag är sur!


Kommentarer
Postat av: mamma

stackare krya på dig......kram

2010-02-20 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0