ryggskott, förkylning och magsjuka

Ska jag skratta eller gråta?
Jag trodde verkligen inte att det kunde bli sämre..
Men tydligen.
Klockan 9 imorse försökte jag ta mig upp ur sängen - omöjligt.
Gjorde ett nytt försök klockan 12 - om än mer omöjligt.
Klockan 14.00 kom jag i alla fall upp, eftersom jag var tvungen att springa till toan.
Japp - magsjuka var det..
Mellan klockan 14.00 och 18.00 upplevde jag nog mina värsta timmar i livet.
Kunde inte stå upp, samtidigt som ryggen skrek av smärta för att den inte klarade av att ligga still längre.

Klockan 20.00 fick jag i mig ett glas cola.
underbart!

haha, det är skrattretande eftersom jag denna helg satsade helhjärtat på att skona min lever och andra organ från alkoholen. vad händer? inte fan slipper jag någon bakfylla. det blir till och med värre.
Nej herregud.
Nu börjar jag bli yrslig.

ush ush

 

Ryggskott, förkylning och magsjuka.
v.7 är nog mitt livs värsta vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0