Lindesberg

Idag kan jag till och med gå.
alltså - det går framåt med ryggen.
ibland glömmer jag till och med bort att jag har ont och gör då någon rörelse som inte riktigt är smärtfri. Då vill jag springa och gömma mig på grund av smärtan.
Hade tänkt att åka och gymma.. men jag somnade i soffan. Min rygg tackar mig nog. Kan det vara så att kroppen har ett inbyggt försvar och "tvångssomnar" för att slippa gym?!

Istället går jag och Johda till Annie!

Vi delade ut praktikplatserna idag. Jag ska göra Lindesberg osäkert. Jag ska bo i Örebro. Jag och Proppen ska vara sambos! Vi ska biffa, gå på upptäcksfärd i Örebro och plugga. typ! Jag är mer än nöjd över min plats. Så får jag träffa Englund som bor i Örebro också. Klockrent.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad roligt att du är nöjd. När kan jag komma till syster igen då? Älskar dig.

2010-02-17 @ 22:17:47
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0