Ibland går allting vägen!

Jaaa!
Toppen toppen!
Jag fick tag på två biljetter till Kravalentin. Så nu får syrran gå på kravall också. Iförd overall (visserligen en AT, men endå) och allt. Längtar som en galning till helgen. Mina vänner - KÖRVfesten kommer bli femtusen av fem!

Vill tacka min mamma förresten.
Tack vare henne kunde jag njuta av en himmelsk knäckebrödsmacka med makrill.
Anser att fisk inte ska kosta mer än 5.90:- per burk, så köper aldrig makrill. Men fick en underbar inflyttningspresent av mamma. en massa bra mat - däribland makrill!
Så nu har Therese njutit!

Dags för gym. idag blir det tungt för jag ska gymma axlar åt Annie också!



haha, jag kom på att det fan blir KK i helgen
Körvfest
&
Kravall


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vaddå, är det något fel på AT-overall eller?!? VA VA VA ?? =P

2010-02-10 @ 20:43:44
URL: http://camno.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det kommer bli så himla roligt. Jag längtar så!

2010-02-11 @ 14:27:44
URL: http://baramikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0