Helg, knutar och spinning

Helgen har varit grym!
mamma har varit här och tagit hand om mig. Försörjt mig med en massa god mat. Nu överlever jag utan tvekan hela månaden. Min mamma är bra som få!

Eftersom denna helg skulle vara nykter så förstår alla att det blev en tvådagars! Bra Therese. Therese är numera alkoholist!

Ibland går det bra!

Idag blir det gym och spinning. Lär ju behövas en tredubbel dos med träning de kommande veckorna.
Paula lurade med mig på spinning - intressant! Bra för benhinnorna om inte annat.

Och Proppen har knutor på stämbandet - men den åkomman får man endast om man är spontan!
Fint..

Dags att diska och lyssna på P3 dokumentär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0