Glad och sur

Grav träningsvärk från dubbelpasset igår. Men underbart!
Paula och jag har numera gjort söndagarna till "spinning-söndag". Härligt!
Inte den minsta smärta från benhinnorna uppstod..

Utan kravalentinbiljett blev jag också!
Syrran som skulle följa med på kravall.
Fixar det sig?
Annars - vad är väl en kravall på kårallen?
(skitiga overaller, teknologer och säkert hur kul som helst)

Pluggat på HUB idag. Ska nog börja sitta där och plugga istället. Jag var effektiv och jag lärde mig saker.
Nu tar jag tag i det sista plugget innan gympasset. Discopasset är det som gäller idag!

Lyssnar på underbara LarsW, ler och känner mig glad!

haha, vad ska man säga?
Bilden får tala för sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0