Fortsatt lyckorus!

Kan bara summera helgen med: Sjukt bra!!!
Torsdag-söndag - fem av fem!

Igår var det party hos maskin Marty. riktigt lyckat. Mycket folk, en fin "skolkatalog" och en vinst i bicepsbattle. Grymt!
Sedan blev det älskade flamman. Var ett tag sedan vi var där. Lite lite folk, men dock desto trevligare folk!
Måste även tillägga att jag lyckades över förväntan med att vara nykter i helgen. Visst, tre öl i torsdags, men faktiskt inte en droppe till efter det. Och grejen är att jag hade sjukt kul igår ändå. Märkte inte ens någon skillnad, förutom att jag vaknade utan huvudvärk, illamående och dimmsyn imorse. Blir absolut fler vita fina kvällar!

Har redan varit ambitiös så det räcker idag. Bakat nyttigt bröd, käkat godaste äggfrukosten, pluggat till basgruppen imorgon, känt efter hur lycklig jag är idag också, hört fåglarna kvittra, känner vårkänslor, varit tacksam över alla mina underbar vänner som förgyller mitt liv här i Linköping och lyssnat på grymt bra musik..

Men jag ska fortsätta att vara ambitiös hela dagen lång: gym, spinning och matlagning stundar härnäst.

haha, jag är som en trettonåring just nu!
Jääääävlarrrrrrr!!!

Hejar på Markus som åker öppet spår idag också. Just nu är Evertsberg passerat. Bara halva loppet kvar. Kör hårt! (jag ångrar inte mitt beslut att inte åka loppet överhuvudtaget. Benhinnor och rygg skulle aldrig klara av det)

Herregud - sjukt kul!!
Tonfisk is not the answere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0