En lindrad rygg!

Jag gillar att börja klockan 13.00.
Har hunnit med väldigt mycket nyttigt nu på morgonen.
Typ ätit mina frukostägg och tittat på OS-repriser, städat hemmet inklusive skurat golvet, läst om sommarkurser, skrivit rent föreläsningar, lagat lunch och hunnit lyssna på väldigt mycket bra musik...

Jo just det..
Massagen igår gjorde susen för min rygg.
Härmed kan jag då utesluta att det vore något med disken. troligen en låsning eller muskler som drar lite som de själva vill.. Någon teori?
Tack snälla snälla du för massagen!
Det var guld värt..

Jag kommer inte kunna vila mer nu.
Så i efermiddag blir det ett benpass.

Jag är påväg ner nu.
Målbilden är klar!

Det är dit jag ska!

och..
Grattis farsgubben på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0