Degenererad

Jag har repat mig från vecka 7.. Eller ska jag skriva - jag HADE repat mig från vecka 7.
Ryggen kändes helt okej imorse. Så orkade inte vänta längre. Jag var tvungen att åka till gymmet.
Jag var lycklig. Bröst/biceps mosades - och jag var STARK! (trots en hel veckas skada/sjukdom)
Men - nu har jag kommit hem och blivit kall.
Nu har jag fruktansvärt ont i ryggen igen.
Fan!

Men - det spelar ingen roll.
Den lycka jag kände när jag körde hantelpress och bicepscurl är oövervinnerlig.
Jag ska fan begravas på gymmet. jag är lyckligast där.

Men nu har jag som sagt en värkande rygg - VAS 70
och en höger handled som är så gott som orörlig.
Jag börjar bli för gammal!

På den tiden då jag var hel, frisk och stark?
Kommer jag dit igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0