Besök i snödrivan

Idag har jag varit på kanske en av de bästa föreläsningar som jag har haft under min tid på universitetet. Sjukt bra!
tänk om alla föreläsare kunde vara så som denna läkare.

Efter tre timmar föreläsning blev det till att gå ner på stan och handla mat.
På vägen kom det någon liten mygga vid namn annie och rubbade min balans.. Så det blev ett besök i snödrivan.
Taskigt att gå på de svaga i samhället. Ont i ryggen, träningsvärk och allmänt degenererad.. men jaja, det är så de jobbar.. Fyfan! ;)

Var nyss på gymmet med Johan.
Jäääävlarrrr!
Världens bästa dag typ!

Nu blir det lite käk och sen ner på stan igen för att spela volleyboll med SG-folket. Hoppas att ryggen håller.
Blev ett impulsköp till kravallen ikväll också..
Helt klart toppen!



Nostalgi!


Kommentarer
Postat av: Markus

Riktigt snygg smash där!

2010-02-26 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0