Vi måste köpa en diskbalja!

Jag har gått och blivit med Combo.
Det känns riktigt bra.
Observera Combo och inte Sambo.. (även om det senare inte vore helt fel)
Mickis har bestämt sig för att gå mig på nerverna i en termin nere i Linköping.
Jag tvekar inte på att det kommer bli bra, riktigt bra.

Har aldrig sett en mer hispig och speedad person är syster igår.
Hundra frågor kom upp i en salig röra av eufori och aningen panik: hur ska jag klara av att plugga? får man några vänner? herregud jag kommer träffa folk?! jag kan sova i garderoben! jag har 19 stycken nagellack? du får inte säga att mode är jobbigt! jag måste få sova så länge jag vill, du får inte hoppa på mig Therese.. osv osv..
Men det absolut viktigaste som mickis tog upp i den sena augustikvällen: Therese, vi måste köpa en diskbalja!!!

Jaha!
Ja, en diskbalja ska vi nog kunna införskaffa..
Värre blir det med de 19 nagellacken.

Det här blir riktigt bra och jag är glad för din skull syster. Nu slipper du Hallsta! Och bättre än så kan det inte bli.

Ikväll ska det göras Heby!

Livet är riktigt riktigt bra nu.
Citerar Mickis igår: "jag älskar att leva"


och jag är beroende av dig


Kommentarer
Postat av: Isabella

:/

2010-08-07 @ 15:51:43
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, det här var ett underhållande inlägg. Det kommer bli roligt, hysteriskt och helt jävla galet! Det blir bra! Puss på dig din sköna.

2010-08-08 @ 12:14:36
URL: http://baramikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0