rodde jag hem 15hp?

...och imorse skrev jag tenta.
Kändes som att det kanske gick.
Fast sen finns det ju oändligt många paragrafer så jag missade nog ett antal.

Nu har jag hur som helst sommarlov i en vecka.
Så lägger lagboken på hyllan och håller tummarna.

Förkyld som satan är jag också.
Så ingen träning nu heller.
Träning brukar ju vara min belöning efter en tenta. Men det gick sig inte alls idag. Istället belönade jag mig med att faktiskt shoppa lite. Det gjorde mig riktigt glad.
Nytt och fräscht!

Kurering pågår nu!

Slutsläpat på lagboken för ett tag

 

 

I'm all for believing, I'm all for believing
I'm all for believing if you can reveal the true colours within


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0