Motiverad

Åh fyfan vad jag tycker om er!
Inte känns det som att det var nästan tre månader sedan jag träffade er.

Jag är motiverad till att ta mig an denna termin.

Så pass motiverad att jag till och med tog mig till gymmet idag.
Första passet på över en månad.
JÄKLAR! Jag har tappat. Jag är svag. 8kg i bicepscurl - VAFAN!
3 år att bygga upp - en månad att rasera.
Fast.. fan, jag känner efter och jag känner ett lugn.

Jag ska härmed tänka kvalitet och inte kvantitet.

...och det ska tilläggas att jag saknar honom nått sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till med sista året.... glad för din skull att lugnet har infunnit sig... Kram

2010-08-31 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0