konstigheter

Har gjort ett tappert försök med lagboken idag...
Fastighetsrätt, avtalsrätt, köprätt..
snurrar snurrar snurrar!

lite mer än en vecka kvar till tentan. Jag hoppas att det håller..

I all röra så bestämde jag mig för en långpromenad runt stångån. Självklart kom domedagen med världens åskväder och med det syndafloden part 2.. Jäklar vad dränkt jag blev. Men det var bara att gilla läget och plaska på.. Observera att jag gick den planerade rundan ändå..

Ska till ett bekännande nu. Eller bekännande och bekännande. Men konstig är det.
Jag har inte besökt gymmet sen 20 juli.. Nästan en månad!!!
Och vet ni? jag har sällan känt mig så pigg i kroppen..
Får ta upp gymmet senare, just nu saknar jag motivation.
Jag uppskattar att vara mindre stel och känna mig mindre "pluffsig".. Men det kommer säkerligen vara ett helvete dagen efter jag lyft hantlarna igen..

Packa-sova-Sala-Uppsala!
till dig, till dig, till dig...

Varför kom det där återfallet idag?
Jag förstår inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blog! are you studying law? :D

2010-08-16 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0