det startar i hjärtat

Faktum - det börjar bli höst.
...och det känns inte ens jobbigt.
det kommer bli bra, riktigt bra.
Har sovit ensam för sista gången på bra länge i min lägenhet nu. Om någon timme har jag en inneboende. Systeryster! Jag har sett fram emot det här. Det kommer bli grymt..

Jag ska lära dig allt jag kan (tror att det kan behövas på vissa områden) eller vad säger du sys?

Sommaren - vilken JÄKLA sommar.
Så annorlunda.
Så lyckad!

Dags att släpa ner lite saker till källarförrådet innan hallstagangstern är här.

Förresten, har jag sagt att The Ark var grymma? Jäklar vad bra det var. Ola Salo är klockren på scen.
Älskar hans mellansnack..

Vet ni? en revolution börjar inte med någon ledare, med något vapen eller liknande. En revolution börjar i vanliga människors magar. och i vanliga människors hjärtan. Men för att starta en revolution måste vi våga känna efter vad vi känner i våra magar. Och vi måste känna efter vad vi verkligen känner i våra hjärtan. Det är människor som vågar känna efter som kan starta revolutioner. Människor som inte vågar känna efter vad som känns i deras magar och hjärtan blir bittra människor. Och bittra människor blir elaka människor. Och elaka människor gör den här världen till skit.

SÅ känn efter vad du egentligen känner i DIN mage och i DITT hjärta.
Jag tror stenhårt på det här!
Och just nu känner jag en enorm lycka och en enorm glädje över att livet kan vara såhär bra.
Och det tänker jag fortsätta att känna!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Underbart skrivet underbara unge!!

Hoppas och tror ni kommer att få det bra tillsammans,ännu mer galet när den "jödhåjiga" kommer!!! ÄLSKAR ER!!!/Moster

2010-08-28 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0