Påsk och benhinnor

Dålig uppdatering.
Har tillbringat påsken hemma i Hallsta/Västerås. Allting är sig likt. Några är fortfarande tillsammans, några ska ha barn, några har fått barn, några har gjort slut, några har flyttat till metropolen kolbäck.. ja.. så ser det ut hemma!

Underbart väder har det varit. I fredags blev det en lång löprunda några varv runt skantzsjön. Benhinnorna kändes bra. Jag var glad. Idag tänkte jag göra en repris. Jag klarade av att springa i 10minuter, sen pallade jag inte smärtan i underbenen längre. Jävlar. Jag trodde att de skulle gå av.

JUST NU ÄR JAG SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ ALLA SKADOR.
JAG ORKAR INTE!!!

Om någon har receptet för hur man fixar benhinnor som blivit kroniskt inflammerade så snälla hjälp mig!
Just nu har jag fan testat allt - inklusive vila i typ flera månader.. Inget hjälper!!!

Påskägg har det blivit, god middag hemma hos moster och kusinerna, mys med sys och föräldrar.. En bra helg!
Igår blev det en hemvändarkväll till Qwarn. Fint! Vissa människor har vuxit i mina ögon. Blev förövrigt kallad Karl-Alfred och Arnold ett par gånger. Fint betyg! haha!

Nu blir det hemfärd till Linkan.
Disciplin. Vafan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att det finns en privat ortoped i Västerås som gör ingrepp för benhinnor, ett litet snitt i vardera benhinna och sen ska man vara bra, tror han heter Stannervik. Kolla upp det.

2010-04-05 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0