Mars sammanfattas

Mars är slut.
Sammanfattning av denna träningsmånad.
Överlag riktigt bra, men har ju kämpat mot mitt troliga diskbråck och mina ömmande benhinnor.
Lite jobbigt att ha en rygg som vill att man ska gå samtidigt som man har inflammation i benhinnorna som vill att man ska vila.

Hursom - med alla promenader medräknade så landade antalet träningspass under mars månad på 50 stycken.
19 styrketräningspass
23 promenader
endast 8 renodlade "konditionspass"..

Jag önskar att jag kunde springa, men det är just nu omöjligt...
Sen så är det flera veckors praktik som hägrar vilket gör att även spinningpassen får stryka på foten.
Känner mig lite less just nu.

Men jag får njuta denna vecka - denna sista vecka i Linkan.
Gym och spinning står på schemat.

Förfan - gör mig brun!
Ge mig sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0