Mammakär

Jag känner helt plötsligt att jag inte riktigt är bekväm.
Så vart finner man trygghet?
Jo hemma. Hemma hemma hos familjen.

Drabbades av akut "jag-längtar-efter-mamma" känsla.
Därför lyssnar jag nu på dansband och blir nostalgisk.
Tänker på när jag var liten och åkte bil med mamma och lyssnade på svensktoppen inspelade på kassettband. Mamma och jag satt där och sjöng för full hals till Arvingarna, Sven-ingvars och Vikingarna. Vi kunde varenda textrad. Sen när mamma någongång sjöng fel så: "nejmen, har de ändrat texten igen".. haha, och jag trodde verkligen att de ändrade låttexterna så ofta. Tokmamma!

<3

 

och jag vill inte åka till Örebro


Kommentarer
Postat av: mamma

men gumman då, nu blir jag rörd jag det har varit många roliga stunder i bilen med textrader som bara ändrar sig. Jag längtar efter dig gumman. Det blir bra bara du kommer till Örebo det är lätt att känna sig splittrad men det kommer att bli bättre. Älskar dig mammsi

2010-04-18 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0