Löpning

Ännu en vecka i Örebro/karlskoga har gått. Det går så fruktansvärt bra på praktiken. Det gör mig glad. Jag ska bli sjukgymnast. Börjar inse det nu..

Nu är jag hemma i Linkan igen. Igår trotsade jag mina benhinnor och gav mig ut på en löprunda. DET GICK! fan vad underbart det var. Vallaskogen och skobyte var det som gjorde susen. Fick mersmak. Löpning är speciellt.. det går inte att förklara. Så jag gav mig ut på en morgonrunda idag. Det var säkert 5 månader sedan jag sprang på morgonen. Hoppas hoppas hoppas att mina benhinnor vill hålla sig under den värsta smärtgränsen.

Nu blir det stan med JillPill. Ikväll flamman med samma fuckface (Jill alltså)!
Fint som snus!

(insåg med denna bild att det inte finns så många bilder på Jill och mig ihop - kasst)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0