Hur dum får man bli?

Fyfan vad dum man är ibland.
Mina benhinnor, är som ni säkert har förstått väldigt smärtsamma.. Så vad gör jag? Jo jag byter skor. "De här är säkert bra" tänker jag och traskar ut på min morgonpromenad. Och visst var de bättre än de slitna skor jag har. Men efter ca 10 minuter så svider det rejält om hälarna, efter 20 minuter så känner jag att det börjar bli svårt att gå normala steg, efter 30 minuter känner jag att huden är borta på hälarna och efter 40 minuter kämpar jag för att överhuvudtaget ta mig framåt. Efter 50 minuter tar jag av mig skorna och försöker efter bästa förmåga halta hem med bara framfoten i skon. JÄVLAR - nu vet jag vad riktigt skoskav är.

Men fan vad folk ska glo då.
Jag haltade på där och pinades av smärta.
Sen glor folk som att de aldrig sett något liknande.
Jag var så arg och irriterad, mest på mig själv, men även på att folk glor. Så jag glodde tillbaka.

Nu har jag lånat Jills cykel så att jag kan ta mig till gymmet. Trodde ett tag att skoskaven skulle få ner mig för räkning. Men icke!

Jag är trött på smärta nu.
Fan så onödigt Therese!

Axlar/mage är det som piskas idag!

Googla inte "skavsår", jävligt läskiga bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0