Flamman

Flamman.
2 timmar i kö. En bra kö. Diskussion med M:are. Allt mellan himmel och jord kom upp på tal: Jag på permission, inlåsning, Örebro, Karlskoga (karlsborg?), Svordomar, Hallsta, Tuna, O-ham, känna på kanoner, svordomar, Teologi - ett svårt ord, risk för spräckta skinnjackor, päroncider, pappiljotter, skobyte till höga klackar, 30 minuters väntan betyder 60 minuter... och mycket mer.

Jag hade kul.
Men det var kallt.
Vi var kvar till stängning alá Jill och Tess, hanna var tapper med oss!
Vi dansade grupptryckare och blev instängda.
Sen gick vi hem. Fel väg tyckte Jill. Men hem kom vi.
Jag vill aldrig i mitt liv byta ut min kudde mot den jag har i örebro. den är VÄRDELÖS!

haha, idag har jag varit så sjukt lat. Längesedan jag var såhär lat.
Har spenderat hela dagen i soffan och kollat på två avsnitt av millenium, förra boston tee party, plus, debatt, så ska det låta och talang. Inte gjort ett skit med andra ord. Hur skönt som helst.

Tappra skaran på Flamman!

Braaa propp!!!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh va rolitgt det låter. Jag saknar dig Ellis. Kan jag inte få komma på besök någon dag snart!? hm. Du lever livet när du är hemma, det är bra. Du kommer hata örebro sen, haha tortyr att fara tillbaka.. Love you<333

2010-04-18 @ 12:06:26
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0