djävulens skor

Gud vilken bra lördag det blev igår.
En sjukt kul runda på stan med Jill och sen rödvin, högklackat(!) och flamman..
Jag svek Jill. Mina fötter pallade inte. Jävlar. Så satt mig utanför flamman och väntade på tappra Jill och sofia en kvart innan stängning. Två intressanta konversationer blev det.

Inatt hade jag kramp i vaderna.
Men.. Sluttjatat om klackar. Men Jävlar!!!

Idag har jag huvudvärk.
Idag åker jag till Örebro igen. Lite mindre vemodigt än förra veckan. Nu är det ju bara fyra dagar. På fredag ska vi vara i skolan igen.

 

Varför kommer dessa tankar?


Kommentarer
Postat av: Jill

sjukt bra helg! bäst att du gottgör den där kvarten nästa helg ;D kom heeeem snaaart!!!!

2010-04-26 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0