KALAS!

Igår var det KALAS-mottagningen. Sprang runt på mässan och tog en massa gratisgrejer. Bra att ha! Var lite frusen och förkyld, men höll ut hela kvällen. Det avslutades med att moneybrother spelade. Helt okej faktiskt.
Nollan är grymt bra också. Gillar dem skarpt och jag hoppas att de känner detsamma för oss faddrar.

Ikväll är det ärtor & punsch sittning för Nollan och alla faddrar utom 4 som inte fick plats! (ja jag är en av dem fyra) gaah! Men det blir fest och eftersläpp. Vi dränker väl våra sorger över att vi missar sittningen med alkohol eller?

Borde träna, plugga, bli frisk och sova nu egentligen. Borde ringa mamma, systrarna, moster och jojo och bara höra av mig - men förlåt. jag har lite ostruktur just nu.

... och jag borde börja packa ner mina saker i flyttlådor mer seriöst.
Det får vänta..


Nollan


Det ser ju i alla fall bra ut Markus!


Jävla lite moped att vara svårtstyrd.
Slutade med en tur utanför inhängnaden


Jag är sjuk i huvudet - jag vet


Nollan taggad taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0