Träningsvärk, men på det igen!

Grym träningsvärk i benen efter gårdagens benpass. har insett att 6-rep på ben är grejen. Finns inget som är bättre än ett stenhårt gympass när man helt vill döva tankarna. Underbart!

Färdighet respiration idag. Första gången sen vi började denna termin som jag kände mig hyffsat säker. Respirationsseminariet som vi höll i förra terminen gjorde sitt. en vecka kvar sen är det dags för sex veckors praktik. Kommer bli väldigt väldigt intressant.

Flytt om en vecka. Det är lite att göra nu!

Imorgon är det overallsinvigning för nollan, nej förlåt, ettan!
Sen kravall - LeMans! Jag är taggad!

Snart blir det gym igen. Axlar/mage. (som martin sa: det gäller att slitta kroppen på så många sätt som möjligt)
Idag har jag turen att få med mig Annie. Det lilla energiknippet! Kan det bli en lite gymråtta av henne mån tro? jag gör mitt absolut bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0