Tidsbrist

Nolle-P är i full gång. Det är riktigt roligt och nollan är söt.. Har börjat termin tre också. Igår var jag läskigt trött - efter en dag i skolan. Hur ska detta sluta? Plugget drar igång med full fart, så nu finns det ingen risk att jag kommer bli rastlös. Gym, plugg, nollning, flytta...

Ikväll är det KALAS-mottagning. Moneybrother spelar.. det blir nog bra. Inget jag brukar lyssna på, men alltid kul med musik. Blev lite låg nyss också. Winnerbäckbiljetterna börjar sina och det vore trist att sitta ensam. Jag håller alla tummar för en extrakonsert. Jag vet inte vad jag gör annars..

Tiden är lite knapp. Det får räcka för nu.


De bästa gruppfaddrarna - enligt vår nollegrupp!


Min och Gunillas nollegrupp 4 på stadsvandring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0