Rörigt!

Känner inte riktigt att jag har perspektiv på min vardag just nu. Lite rörigt kan man säga att det är. Försöker ordna till det lite grann här och där, men resultatet blir sådär.
Har några spöken som jag brottas med just nu..

I onsdags skulle vi köpa Winnerbäckbiljetter också. Har ju varit nära och göra det hur många gånger som helst. Men nu när vi skulle beställa då var dem slut. Jag blev bitter och besviken. Bestämde för mig själv att om jag inte får biljetter så ställer jag mig utanför CloettaCenter den 10 december med min ipod och lyssnar på Winnerbäck ändå.. Hur som helst, det släpptes biljetter till en extrakonsert den 11 december. Underbart! Var och hämtade ut min biljett idag också.

Det kallas tvivel, det där som stör

Kommentarer
Postat av: Fundersam

Hej Tess.

Jag har läst din blogg nu under sommaren och upptäckt att du inte skriver något om din Markus. Är ni inte tillsmmans längre?

2009-09-05 @ 10:20:04
Postat av: Therese

Hej Fundersam.. Det är tyvärr precis så det ligger till. /Therese

2009-09-05 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0